Zoekinturkije.nl Forum : Werken en wonen in TR
zoek je werk, collega's , ervaringen ???
Beste mensen,
De forumpagina's zijn VERHUISD naar : WWW.TURKIJE.ORG/FORUM. Alle oude en actieve discussies zijn al op de nieuwe site te vinden. Voor de rest verandert er helemaal niets. Zoekinturkije.nl gaat binnenkort verder met een andere concept.
excuses voor evt ongemak.
Forumadmin Atilla
De forumpagina's zijn VERHUISD naar : WWW.TURKIJE.ORG/FORUM. Alle oude en actieve discussies zijn al op de nieuwe site te vinden. Voor de rest verandert er helemaal niets. Zoekinturkije.nl gaat binnenkort verder met een andere concept.
Forumadmin Atilla
Werk gezocht in Ankara
Gepost door: TulErs (---.adsl2.static.versatel.nl)
Datum: 03 August 2009 01:29
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar werk in Ankara in de sfeer van callcentre, klantenservice, adminsitratie e.d.
Wie kan mij tippen? Wie kent een NL bedrijf in Ankara?
Graag hoor ik van jullie.
Gegroet
Tulay
Ik ben op zoek naar werk in Ankara in de sfeer van callcentre, klantenservice, adminsitratie e.d.
Wie kan mij tippen? Wie kent een NL bedrijf in Ankara?
Graag hoor ik van jullie.
Gegroet
Tulay
Re: Werk gezocht in Ankara
Gepost door: Neslihan (---.cable.ziggo.nl)
Datum: 09 August 2009 22:35
Hallo allemaal,
Ik ben ook op zoek naar een baan in Ankara, maar niet per direct. Ik ben eigenlijk aan het orienteren. Mijn moeder, zusje en ik willen terug naar turkije. Hierdoor zoek ik een baan in Ankara. Wat mij opvalt is dat het werk alleen callcenter werk is. Het lieft wil ik dat niet, maar ik weet dat ik mijn baan wat ik hierdoe niet kan vinden in Turkije.
Ik ben ook op zoek naar een baan in Ankara, maar niet per direct. Ik ben eigenlijk aan het orienteren. Mijn moeder, zusje en ik willen terug naar turkije. Hierdoor zoek ik een baan in Ankara. Wat mij opvalt is dat het werk alleen callcenter werk is. Het lieft wil ik dat niet, maar ik weet dat ik mijn baan wat ik hierdoe niet kan vinden in Turkije.
Gepost door: Tatli06 (---.adsl.wanadoo.nl)
Datum: 19 October 2009 19:56
Beste allemaal,
Ik zoek ook een baan in Turkije. Mijn partner en ik willen echt terug naar Turkije het liefts in Ankara of in Gaziantep. Heeft iemand suggesties? Ik vind zoals vele veel callcenter werk! maar het liefst zoek ik iets met administartie/secretarieel..
Nou hoop dat ik wat kan vinden via deze weg. Succes allemaal
Ik zoek ook een baan in Turkije. Mijn partner en ik willen echt terug naar Turkije het liefts in Ankara of in Gaziantep. Heeft iemand suggesties? Ik vind zoals vele veel callcenter werk! maar het liefst zoek ik iets met administartie/secretarieel..
Nou hoop dat ik wat kan vinden via deze weg. Succes allemaal
Gepost door: sule06 (88.232.155.---)
Datum: 25 January 2010 13:19
Hallo allemaal,
Ik zoek ook een baan in Ankara.
Ik woon al heel lang met men family in Ankara...
Wie kent hier een NL bedrijf? Ik hoop dat er iemand my kan helpen...
Succes allemaal
Liefs Sule...
Ik zoek ook een baan in Ankara.
Ik woon al heel lang met men family in Ankara...
Wie kent hier een NL bedrijf? Ik hoop dat er iemand my kan helpen...
Succes allemaal
Liefs Sule...
De forumpagina's zijn VERHUISD naar : WWW.TURKIJE.ORG/FORUM .
Alle oude en actieve discussies zijn al op de nieuwe site te vinden. Voor de rest verandert er helemaal niets. Zoekinturkije.nl gaat binnenkort verder met een andere concept.
Forumadmin Atilla
Alle oude en actieve discussies zijn al op de nieuwe site te vinden. Voor de rest verandert er helemaal niets. Zoekinturkije.nl gaat binnenkort verder met een andere concept.
Forumadmin Atilla